Marokko2017 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko2017 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko2017

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

21 Maart 2017 | Spanje, Málaga

Ola mes Amigos.
Even klein berichtje ben vanavond rond 6 uur terug in Spanje aangekomen.
Sta nu op een parkeerplaats 15 km voor Málaga en ga zo lekker slapen.
Morgenochtend Patricia ophalen van het vliegveld.

Laatste dagen Chefchaouan prachtige blauw witte stad prachtig ommuurd echt fantastisch.
Maar de wifi was wederom naadje af en toe een paar seconden dus kon ik jullie onmogelijk bij praten.
Ook de foto, s inladen ik bleef aan de gang moet nog kijken wat er wel en niet gelukt is.
Hoop onderhand even de tijd en rust te vinden om dat allemaal goed te doen.ben nu echt een beetje te moe.
Wat een shock om weer hier te zijn overal licht en verkeer geen kuddes Herders en Ezeltjes meer natuurlijk wist ik dat maar deze drukte is wel even heel vermoeiend.
Dus ik ga nu lekker even op een oor.
Meld me weer.
Heel veel liefs jullie allen.
Ook Tante Hanna en Oom Piet via Illona leuk dat jullie mee gelezen hebben.
Xxxxx

• 22 Maart 2017 - 17:46

Gerda:

Hallo wereld reiziger , goed te horen dat je in Spanje bent .
    Ik lees dit dus een dag later en hoef je geen welterusten meer te wensen voor die nacht.
    Was het vermoeiend de overtocht of de drukte in Spanje??
    Gisteren is de lente begonnen , vandaag had Bas een vrije dag en zijn we naar Scheveningen geweest,
    Heerlijk uitwaaien aan zee ( dag met een gouden randje)
    Lieve groetjes en fijne tijd met Patricia