Marokko 2017 - Reisverslag uit Ouzoud, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko 2017 - Reisverslag uit Ouzoud, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko 2017

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

09 Maart 2017 | Marokko, Ouzoud


En inmiddels is dit weerbericht dus achterhaald. Het is Kwart voor vier en
32o in de schaduw.
Zo even bij praten. Gister vertrokken uit Marrakech.
En gelijk veranderd de natuur, minder ruig groenen vlakker.
Wat een makkelijke rit naar Ouzoud. Waar we nu op camping Zebra verblijven. Prachtige lieflijke omgeving. Anderhalve km.vanaf cascades d' Ouzoud. Zie foto's in het album.
Deze wandel en klauter tocht heb ik vanmorgen ondernomen.
Erg leuk om te doen.
En heerlijk de Berberapen die er los rondlopen.ze schijnen hier trouwens de hele streek te bevolken.
Moet zeggen dat het mooie rustige beesten zijn.
Anders dan in Gibraltar waar ze nogal opdringerig waren.
Tegen Twee uur was ik terug bij de camper en het was inmiddels toch wel erg warm geworden.
Het water dreef dan ook van me af.
Even een douche gepakt en met een lekker koud flesje water in mijn stoel onder de luifel houd ik het prima uit.
Doe morgen met deze hitte maar even lekker niets......ik heb nog een heerlijk dik boek( de laatste Jeroen) en daar ga ik fijn even mee verder.
Deze camping van NL eigenaars ze hebben een leuke web site www.campingzebra.com voor wie het leuk vind om te lezen.
En dan heb ik nog even een klapper onze Patricia vroeg mij om wat dingen te regelen in Lourdes.en of ik over Lourdes terug zou gaan.
Ik heb haar geschreven ik kom de 21 e maart over naar Spanje.
Kom maar met het vliegtuig naar Malaga dan kan je mee reizen.
En zo geschiede ....... Patricia komt de 22 e aan in Malaga.
We kunnen dan samen nog een poosje in Spanje verblijven.
Weet niet of Mijn Broer en Schoonzus en Mijn Zus en Zwager dan nog in Spanje verblijven???
Zo ja dan wordt het nog een leuk weerzien denk ik ,Broertje je hebt nog een goed wijntje tegoed van me dan kan ik gelijk mijn belofte nakomen.
En wie weet maakt Patricia wel haar overheerlijke ( kan echtniemandbeter) sangria. We zien wel.
Voor nu tot de volgende schrijfsels.
- [ ]

  • 09 Maart 2017 - 18:59

    Gerda:

    Hallo Bernadette,

    Wat een belevenissen toch weer, en ja ik hoop dat je ze dan allemaal weer ziet in Spanje,
    Wij zijn dit weekend in Vaals ( is ook effe genieten)
    lieve groeten van Bas & Gerda

  • 10 Maart 2017 - 23:33

    Hennie:

    Hai Bernadette, wat een mooie foto's weer. Jeetje, wat een watervallen en te gek die apebeesten. Wat een grappige beesten zijn dat toch. En dat zie je zo voor je lopen. Wow.
    Je hebt weer een heleboel veel genoten. Heerlijk.
    En over een paar weken je familie ontmoeten, wat gaaf, dat wordt genieten, hoor.
    Wederom heel veel mooie dagen toegewenst, lieve groeten
    Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 143203

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: