Marokko 2027 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko 2027 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko 2027

Door: Camperend oppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

06 Maart 2017 | Marokko, Marrakesh

Gisteravond nog wat foto's geplaatst van Marrakech.
Het zijn er niet heel veel omdat ik het zelf te druk had met mijn ogen uitkijken.
Wat een stad!! Mooi druk,druk ,druk, oosters,Berbers,
Heerlijke geuren van alle verse kruiden die men aan bied,verschikkelijk stinken van alle paarden ezels enz uitwerpselen.
Terwijl de paarden die voor alle rijkoetsjes lopen een vangnet hebben. Maar alle lastdieren brommers waar soms hele gezinnen op zitten,Chantal Sharon,Thailand Indonesie,Het Jama el fnaa plein wat totaal volloopt tegen de avond.
Met artiesten googelaars slangenbezweerders verkopers met soms alleen een paar pakjes sigaretten die los verkocht worden.
Ook hier weer zulke enorme contrasten tussen arm en rijk en alles wat daar tussen zit.
Heb het eerst een nacht en bijna hele dag moeten laten bezinken voor ik instaat was deze regels te schrijven.
En in alle drukte toch ook even gemerkt dat er in grote steden gevaar dreigt.
Een iemand uit de groep ontdekte dat haar rugzak open gesneden was. Gelukkig zaten daar geen waardevolle dingen in.wat ze gepikt hebben één paar sokken.
Vandaag een heel warme dag boven de dertig graden.dus lekker gezwommen in het zwembad en heerlijk zitten lezen in de schaduw. Ik meld me weer. beslama

  • 07 Maart 2017 - 20:14

    Gerda:

    Was gisteren niet in de gelegenheid te reageren,
    Maar ik geniet van al je verhalen.

    Groetjes Bas en Gerda

  • 07 Maart 2017 - 23:53

    Hennie:

    Ga lekker door met je verhalen als je weer tijd en plek vindt, ik geniet er ook volop van.
    Weer hele fijne dagen toegewenst, meis!!
    Groetjes Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 143115

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: