Marokko2017 - Reisverslag uit Tagounite, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko2017 - Reisverslag uit Tagounite, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko2017

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

26 Februari 2017 | Marokko, Tagounite

Vandaag Thodra kloof gefietst fantastisch.
Patricia een klein beetje Petra in Jordanie gevoel.
Genoten. Foto's staan zo weer in het google book.
Vandaag waren ook de vrouwen weer druk in de weer met de was in de rivier.
En er was gister eind van de dag beesten souk dus vandaag erg veel autos karren enz met gekocht vee door de kloof.
Een dag met een gouden randje.
Beslama

• 27 Februari 2017 - 11:18

Sjaak En Wilma:

Zal prachtig geweest zijn, hebben toevallig gisteren een stukje op discovery gezien over die kloof! Geniet verder van dat prachtige land meisje!

• 27 Februari 2017 - 23:16

Hennie:

Lieve Bernadette, ik liep een paar dagen achter, maar ben nu weer bij, heb al je heerlijke verslagen weer opgedronken! en ingedronken met een wijntje erbij, haha, leest heerlijk die verhalen van je. Vooral dat verhaal van dat schooltje waar je laatst was, o wat leuk, ik had het graag mee willen maken om die smoeltjes te zien. En lachen met die lollies, die ze ook graag voor moeder de vrouw thuis hadden willen hebben, als je niet zo ver weg zat, kwam ik je nog een lading brengen van de Action.
    En prachtige foto's, wat stond je fiets er ook mooi op:)
    Het is hier wat minder zonnig, vanmiddag zag ik eindelijk een strookje blauw en dat in de carnavalstijd nog wel. Het is afzien in het zuiden, ze hebben zelfs sommige optochten ingekort, omdat er veel te slecht weer werd voorspeld, jammer voor de bouwers van al die pracht en praalwagens , die er zo lang mogelijk mee willen pronken. Nou ja, ze zullen evenwel wel schik hebben, alaaaaf!
    Jij ook heel veel pracht en praal toegewenst in dat verre land hier ver vandaan, ga door met je verhalen he, ik geniet ervan.
    Liefs
    Hennie