Marokko 2017 - Reisverslag uit Tagounite, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko 2017 - Reisverslag uit Tagounite, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko 2017

Door: Camperend oppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

24 Februari 2017 | Marokko, Tagounite

Nog een maal vanuit Zagora Poort naar de Sahara.
Want morgen gaat de rit Tingir wat betekend de Todra Kloof.
Vandaag nog even terug geweest stukje zuid om in Tagounit de ondergrondse Kasbah te gaan bezichtigen.
Prachtig om te zien hoe ook hier weer volwaardige huizen van klei
Zelfs onder de grond zijn gebouwd.
We zijn met een groep van 7 ,ik mocht fijn mee rijden, naar Tagounit gegaan.
Fijn door een gids rondgeleid alleen zou je in de donkere steegjes de weg kwijtraken.
Aan het eind hebben we nog een pottenbakker bezocht die daar al zijn werk wat hij elders had laten bakken zat te beschilderen.erg mooi.aan het eind nog even met elkaar bij een Berber restaurant koffie thee met wat te happen erbij,aangedaan.
Kortom weer een heerlijke dag gehad terug op de camping alles weer in gereedheid gebracht voor het vertrek morgen.
Foto's staan weer in het Marokko boek hoop dat jullie de link nog hebben.
Fijn weekend alvast.

• 24 Februari 2017 - 21:20

Gerda:

Ja ik heb de link nog maar af en toe vergeet ik naar de foto's te kijken.gisteren een westerse storm over Nederland gewoed.
    Vrienden van Isabella en Maarten wo nend in Nieuwegein , dak van de woning gewaaid.
    Gelukkig alleen materiaal en geen levens..
    Maar voor die jonge mensen die zo hard hun best doen om voor hun gezinnetje te zorgen heel wat.
    Wij hebben het op het Houtensepad zelf ook gehad dat het dak ervan af woei.1 jaar nadat we het hadden gekocht.
    Morgen ga ik weer effe foto's bekijken,blijf genieten hoor!!!
    Daag lieverd