Marokko - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

20 Februari 2017 | Marokko, Zagora

Vandaag de lange rit gehad naar de Sahara en weer prachtig.
De foto' staan al in het album.
Heb tijdens de lange heel rustige tocht....paar foto' s met telelens kunnen maken van Berber tenten kampen. Hoop dat jullie ze kunnen vinden.
Ook onderweg weer een groep dromedarissen die begeleid werden door wat kleurrijk versierde Ezels en ook de vrouwen waren prachtig gekleed.
Dan is er een foto met twee poorten waar opstond welkom in de Sahara.
Iedere wat grotere plaats en Stad heeft deze poorten ik heb daar al eerder foto' s van gemaakt.

Bij deze ook de beschrijving van uit het boek. Voor wie met een IPad kijkt is dit natuurlijk makkelijk aan te klikken en uit te vergroten.
We staan op camping Hamada du Dra. Geweldig fijne camping.ommuurd zoals de meeste in het diepe zuiden en dat is natuurlijk het meest om de zandstormen een beetje buiten de deur te houden.
We zijn een paar mooie steden gepasseerd waarvan Zagorra wel heel erg sprookje uit duizend en een nacht was. Kortom ik heb weer genoten .
Morgen gaan we een aantal een 4x4 jeeptocht maken de Sahara in en een lunch bij een Berber restaurant jullie gaan het hopelijk zien en lezen hoe dat was.
Groet vanuit zoals de beschrijving zegt het einde van Marokko.

• 20 Februari 2017 - 20:51

Gerda:

Hallo Bernadette blijf genieten zo veel je kunt.

We beleven het met je mee hier was het een grijze druilerige dag

Groetjes,

Bas en Gerda