Marokko reis 2017 - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko reis 2017 - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko reis 2017

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

20 Januari 2017 | Spanje, Tarifa

19 januari.
Vanmiddag is de rest van de groep Marokko gangers aan gekomen.
Wel heel leuk elkaar weer te zien.
We hadden natuurlijk een kennismaking bijeenkomst gehad in Groenlo.
S'avonds om 8 uur een Briefing in het restaurant van de camping .
En daar werden natuurlijk alle weetjes moetjes van nu en zaterdag als we naar de haven gaan uitgewisseld.
En het werd nog een tijdje heel gezellig met een wijntje een biertje enz.
En Ria en René jullie mega bak met lekkers werd met gejuich begroet.
Hij is nu voor de helft leeg en dat is goed ....want mocht het weer zo warm worden als afgelopen week dan past hij nu wel in mijn koelkast .
Ik heb hem in een plastiek zak gedaan en in een emmer koud water gezet ,onder de camper ....ik blij dat ik een hoog op de wielen camper heb.