Marokko2017 reis - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko2017 reis - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko2017 reis

Door: Camperendoppadzondag 8 januari. Wat vliegt de tijd

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

08 Januari 2017 | Spanje, Tarifa

zondag 8 januari.
Wat vliegt de tijd toch als je alleen maar leuke dingen doet.
Ik ben vrijdag de 30e December op deze camping aangekomen
En heb alleen nog maar heerlijk weer gehad,wat er dus voor zorgt dat je zo een beetje de hele dag buiten leeft.
Mooie wandelingen langs het strand maken .
Lekker naar de kiters en surfers kijken doordat er hier behoorlijk wat wind staat is dit dus een favoriet strand .
De camping wordt dan ook aardig bevolkt met uit heel Europa watersporters.
Bij Tarifa is dus de scheiding tussen de Middellandse zee en de Atlantische oceaan. En dat geeft dus ook heerlijke golven.
Kort achter de camping ligt een prachtige bergketen met de meest prachtige kleuren.
Heeft veel weg van de Sierra Nevada die ik al eens een keer gereden heb toen ik het Alhambra ging bezoeken,weet je nog Patricia dat hebben we toen samen gedaan en wat was het prachtig he?.
De Plaats Tarifa is trouwens heel oud al gesticht eind 1100.
Prachtig ommuurd en een mooi kasteel en ja dan zie je dus aan de overkant Marokko liggen.
Afgelopen Dinsdag ben ik naar Algeciras gereden er is daar een enorme weekmarkt. En dan bedoel ik echt enorm denk zeker twee Albert Kuipen bij elkaar.
Heerlijk om te doen heb er echt een paar uur rond gestruind. En heerlijk wat mandarijnen sinaasappels groente in kunnen slaan.
Algeciras is trouwens ook de plaats van waar uit we ,de 21e de overtocht Naar Tanger zullen maken. Over een aantal dagen vertrekken de andere groep's leden vanuit NL.
Het zal denk ik woensdag zijn want die equipes treffen elkaar de 14 e in Futuroscope. Ze komen de 19 e aan op deze camping.
Het is een kleine groep vlg de laatste berichten totaal 12 equipes waarvan 3 campers en de rest caravans.
SKC staat voor ( lachen heb ik ook gedaan toen ik de naam voor het eerst zag) senioren kampeer club.
En ik ben dus lid geworden omdat" zoals ik al eerder had verteld " ze kleinschalig zijn nooit met grote groepen reizen en vrijheid hoog in het vaandel hebben.
Het is dus geen .....we zijn er bijna..... want dan had je me echt niet meegekregen.
Jullie gaan het allemaal lezen de aankomende tijd.
Hoe het deze vrijbuiter gaat bevallen met een groep te reizen.
Wel fijn dat niets moet,wil je met elkaar iets afspreken om te doen aan excursies ,dan mag dat maar het hoeft niet.kijk en dat past nu precies in mijn straatje.
Lieve volgers ,jullie allen dank voor de reacties op eerdere verslagen.
Helemaal jofel loopt het nog niet ,heb nog steeds moeite om weer in te loggen om maar niet te spreken van foto's plaatsen dat werk gewoon niet.
Ik doe het wel maar vervolgens gebeurt er niets.
Ik ga zo naar beneden bij de receptie en het restaurant is er WIFI en dan ga ik weer een poging wagen dit te plaatsen.
Nog even leuk om te vertellen ik zit dit hier in het zonnetje te schrijven.
En weet dat jullie wat sneeuw hebben.Kreeg een foto doorgestuurd van de drie kleinzoons uit Soest. Lachen beetje sneeuw maar de heren waren al weer druk in de weer met sleeën.lekker skipakken aan en gaan met die hap.die heerlijke venten zijn Altijd overal voor in.
Fijne week allemaal en tot het volgende verslag.
Camperendoppad alleen nu ff lekker kassiean ook fijn.

  • 08 Januari 2017 - 19:29

    Ada Van Hal:

    Hoi Bernadette,

    fijn te lezen dat je mooi weer hebt. Ik probeer het weer te volgen op de weerkaart.
    Hier was het prut, ik kon echt geen kant op. Mijn dagen gaan waarschijnlijk niet zo snel als jouw dagen. Ik mag mijn arm nog niet gebruiken. Hoe is het met jouw schouder? Doet het mooie weer er goed aan? Je moet wel topfit zijn voordat je overvaart want je hebt dan een lange reis voor de boeg. Voorlopig nog maar even genieten daar aan de kust. Het begint al op te schieten naar de 21 ste. Ik kijk uit naar je reisverslag waarschijnlijk kom je ogen tekort.
    Nog even goed bijtanken en dan gaan met die banaan.

    Hou je goed dikke kus van ons Bert & Ada

  • 08 Januari 2017 - 19:30

    Tonny:

    Mazzelaar met die lekkere zon terwijl het hier erg koud is. Fijn voor je hoor en geniet maar lekker.

  • 08 Januari 2017 - 21:41

    Gerda:

    Hallo Lieverd wij gunnen je het van harte, fijn te horen dat je zo geniet en dat je het fijn warm hebt.
    Wij zijn gisteren vanuit Barendrecht naar Vaals gegaan .
    Waar we normaal ongeveer 2 uur over doen was gisteren met een korte pauze 6 uur.
    Maar we zijn wel heelhuids thuisgekomen.
    We blijven je volgen op je trip veel liefs van Bas en mij.

  • 09 Januari 2017 - 08:33

    Diana:

    Bernadette , geniet ervan!!!! wij volgen je je hele trip! Hier in de Ariège s'nachts erg koud , eergisteren s'morgens vroeg - 11° het riviertje hier tegen over was gisteren bevroren aan de zijkant, dat hebben we nog niet gezien sins de 11 jaar dat we hier wonen. Verders alles goed hier. Veel liefs van mij en Dominique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 143111

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: