Marokko 2017 reis - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko 2017 reis - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko 2017 reis

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

03 Januari 2017 | Spanje, Tarifa

Even wat van me laten horen.
Ben op een camping in de omgeving van Tarifa Spanje.
Heb fantastisch weer ,heerlijk om lekker langs het strand te wandelen en boeken te lezen.
Dit is zo heerlijk overdag gewoon in t shirt en korte broek en s'avonds gewoon een vestje aan.
Sylvester heeft voor mij rond de jaarwisseling wat foto materiaal uit de reis naar Turkije gewist in de hoop dat ik wat nieuwe kon plaatsen.
Heb dat geprobeerd maar vlg mij komt er niets door.
Misschien zal ik dat ooit nog leren.
Vandaag even naar Algeciras geweest dat is ook de plaats waar we de 21 overgaan naar Marokko. Algeciras heeft een inmens grote en heel leuke markt op dinsdag.En ik heb mijn groente en fruit dus weer binnen voor de rest van de week.
Ik mag dat zo graag op de markten halen bij de boertjes uit de omgeving.zo heb je dus echt lekker spul.
Het is hier gezellig druk op de camping,veel overwinteraars en allen kite surfers. Ja dan zit je hier natuurlijk top precies op de scheiding van de middenlandse zee en Atlantsche oceaan.lieve mensen ik meld me weer als ik iets te melden heb.lol.
Nog een ding ,vandaag is onze oudste zoon jarig heb hem natuurlijk gefeliciteerd en tevens de wens uitgesproken dat ik hem nog heel erg lang mag feliciteren met zijn verjaardag.tot hoors.

  • 03 Januari 2017 - 21:02

    Gerda:

    Heerlijk hoor geniet maar fijn , Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie oudste zoon.
    Wij hopen dat je dat inderdaad nog vaak mag doen.
    dag hoor

  • 04 Januari 2017 - 23:29

    Hennie:

    Hoi Bernadette,
    Was bezig met logeerpartijtje oudste kleinkind, vandaar nu pas met reactie, maar alsnog van harte met Valentijn's verjaardag.. Hieperdepiep hoera!!
    en de rest van de familie natuurlijk ook van harte!!
    En jij meis, genieten, hier wordt het even wat kouder, geen korte broek of hempie, maar wanten en mutsen:)
    Groetsels
    Hennie

  • 05 Januari 2017 - 13:34

    Ilona:

    Hi Bernadette,

    Allereerst de beste wensen voor dit nieuwe jaar, maak er weer iets van, maar zo te lezen, ben je al goed bezig. Dat doe je goed. fijne reis nog

    groeten,

    Ilona en ma en pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 143112

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: