Paaswake - Reisverslag uit Zaostrog, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Paaswake - Reisverslag uit Zaostrog, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Paaswake

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

19 April 2014 | Kroatië, Zaostrog

Montenegro !

Wie in de buurt is mag dit schitterende landje niet overslaan.
En dan de route strak langs het fjord van of naar Kotor de route met veerpont (Akcionarsko Drustvo-Kamenari) schitterend strak langs het water door beeldige dorpjes.
Stuurfouten niet toegestaan want het is eenbaans en op een groot gedeelte geen vangrail.er zijn plaatsen om elkaar te passeren route werkelijk Beeldschoon.je ziet de vissen zwemmen in zee.
Hoop dat de foto's iets weergeven.

En dan de grens kroatie zo vriendelijk. We wensen u een mooie trip door ons prachtige land.heerlijk dat beloofd wat.Dubrovnic wat een parel zoals ze daar ligt een mooie ommuurde stad doet ivoor en zalmkleurig aan.Prachtige haven even verder op ,waar een aantal geweldige cruise schepen liggen.
Al die eilandjes voor de kust ja het is weer zingend achter het stuur,heel erg mooi hoop dat het zo blijft.
Jammer dat het weer niet fijn is om nu een camping te zoeken vind ik onzin.
Het is net twaalf uur nog maar een eindje verder rijden en zien wat het me brengt.

En toen stond ik ineens weer voor een grens Bosnië ?ok het was maar een kwartiertje voor ik weer in Kroatië was,maar was wel een deuk in mijn ego.
Slecht huiswerk Bernadette.ja en daar kan deze dame niet zo goed tegen,slordig.

Deze weg oho hij kan echt weer toegevoegd worden aan mooiste kustwegen.
Het is SCHITTEREND!!!
En het wordt nog erger het is tien voor half vier en ik sta......op een camping in de plaats Zaostrog.
En wat bracht me hier.....
Een Maria beeldje op een rots aan de weg.
Daarna zag ik een torenspits en dacht och laat ik eens kijken.
En ja Abdijkerk van de Franciscanen NAAST DE CAMPING.
Vanavond om half twaalf Paaswake.Zo ik heb het weer helemaal voor elkaar .
En het mooiste is nog. Weg regen ik heb mijn korte broek weer aan en zit lekker buiten.

Heb onderweg wat foto's gemaakt en ook net van de camping hier.hoop dat jullie ze kunnen zien.
Maar nog even dit, wie naar Griekenland wil over de weg....pak deze kust route misschien iets langer maar de weg is zo prachtig dat is het ommetje dik waard.
En ik mag nog een heel eind.Country roads take me home to the place i belong.
Maar deze roads kunnen me niet lang genoeg duren.

Liefs en geniet van alles doe ik ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zaostrog

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 143216

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: