Overtocht - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Overtocht - Reisverslag uit Igoumenitsa, Griekenland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Overtocht

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

01 Maart 2014 | Griekenland, Igoumenitsa

Zaterdag en het is alweer maart.
Half zes in de ochtend,net nog even aan dek geweest en jammer genoeg blijft het wat bewolkt.
Ik had de hoop op een prachtige sterrenhemel zo midden op zee,ok andere keer op een andere plek.
Trouwens heerlijk geslapen je wordt natuurlijk ook als een baby in slaap gewiegd,als ik dan even wakker was snel kijken sterren?dolfijnen?of ach je weet maar nooit.
Bij Minoan hebben ze de mogelijkheid van camping aan boord,houd in dat als je met camper of caravan komt ....je voor de prijs van auto en personen een hut krijgt.Voorheen mocht je dan in je eigen wagen slapen maar dat is niet meer.
En wat voor hut ,heerlijk met badkamer lekkere douche behoorlijk riant.
Inmiddels aan stuurboord een eiland te zien en aan bakboord vast land,tenminste je ziet de lichtjes.En zo stiekemweg doemt ook de dageraad op.
Wat de dag mij brengen moge mij geleidt...................!!

Rest volgt als ik weer wat te melden heb.

Keurig om half negen aangekomen in de haven van Igoumenitsa .
Zonder problemen van boord,Douane?? Hoe zien die er uit...niet gezien.en na een heel mooie rit langs de kust ben ik nu op een kleine camping met een prachtig plekje direct aan zee.
Het eiland waar ik het over had is korfu.
Ik wil,als het weer een beetje mee zit hier wat gaan wandelen,ze zeggen morgen beter weer,gaan het beleven en zo niet geen punt ik geniet evengoed wel.
Wens jullie een heerlijk weekend.Ton veel plezier bij de carnaval wagens en spullen zagen er leuk uit.
En Evert als jij dit leest!ik ben heel wat look a likes van mijn broertje tegen gekomen aan boord.Wat passen we eigenlijk in veel landen hè ?we hebben een soort uni koppies!ik hoor je mopperen.
Liefs voor allen.

  • 01 Maart 2014 - 14:17

    Sylvester:

    Hi mam, wat een heerlijk bijna jaloersmakende plek heb je daar!

    Liefs, Sylvester

  • 01 Maart 2014 - 17:37

    Mirella:

    hee mam gaat lekker he!! wat een plekkie heb je weer!!! dit is het eerste verslag de we wel kunnen lezen.. Geniet maar lekker!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Igoumenitsa

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 143216

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: