Hoi - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Hoi - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Hoi

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

21 Maart 2014 | Turkije, Ölüdeniz

Hoi daar was ik weer.
Ben in Kas op camping Kas.heel idyllisch plekje.
Mooi joh maareeeehhhh ff geen wasmachine het saniblok wordt verbouwd voor dat het zomer seizoen begint,dus er valt niets te wassen af te wassen of met het handje te wassen,pech dus.
Voor de douche en het toilet hebben ze een prima oplossing,een huurbungalow voor de Dames en een voor de Heren.
Daar kan je douchen en naar het toilet,niet verkeerd ziet er zo goed uit heb ik in Turkije nog niet gehad.
Morgen met mijn was naar de haven als dat lukt kan ik hier wat langer blijven.
Nu naar de dingen die ik vandaag wilde zien,Saklikent kloof en omgeving.
Adembenemend mooi,ook de watervallen dat is zo ongeveer twee a drie kilometer verderop je kunt daar prachtig helemaal langs en door de rivier lopen.
Heb ik een eind gedaan ook liggen er bruggetjes en houten vlonders ,maar die liggen wel onder water.
Ik had miin leren oude sandalen aan want ik wist dat je natte voeten op zou lopen,maar hier liep ik tegen het fijt aan alleen op pad te zijn.
Ben een paar keer van een rots geglibberd en ja wat is dan wijsheid.
Ik had wel gemeld dat ik die track wilde doen dus ze wisten dat ik in die Canyon was,ook mijn camper stond natuurlijk bij het vertrek punt.
Na een poosje twijfelen en een knie die behoorlijk ging zeuren ben ik terug gegaan. Dat was eigenlijk ook al zwaar genoeg want ik moest natuurlijk wel weer omhoog.
Boven gekomen kreeg ik te horen ja het is best tricky,water behoorlijk hoog en de algen maken het glad,heb ik gemerkt dus..
Maar wat ik gezien heb zo prachtig, ook daar schildpadden nog behoorlijk grote jongens .
Je moet ze ook op de weg steeds omzeilen,als je denkt er ligt een steen of kei op de weg blijkt het vaak te bewegen en dan weet je genoeg.
Onderweg naar Kas bij een boertje gestopt die langs de weg stond met wat groente en tomaatjes.het wordt steeds gekker.
Krop sla en een streng heerlijke tomaten afrekenen....Een hele lira=33€cent.
En toen kwam zijn vrouw ook nog met een glas thee aan.en nee ik mocht dat absoluut niet betalen.ik heb haar maar een kushandje toegeworpen.
Bij de foto's zit er ook een van een hele grote kudde geiten.vader voorop dochter achteraan en een stelletje honden. Ik blijf het prachtig vinden zo langs de weg.
Kortom een dag met een gouden rand .
Het is hier op de camping ook wel gezellig er staan wat meer campers, en ja dat campervolk groet elkaar.moet je natuurlijk niet Bernadette heten want die groet iedereen, en als je niet uitkijkt kom je vol met koffie en thee te zitten.
Lieve mensen weer even alle goeds en liefs voor jullie.
En zag dat het regende want onze Max was lekker in de plassen aan het springen,paraplu boven zijn hoofd heerlijk die vind alles leuk net als zijn grootmoeder.hoop dat Sylvester die foto van Max hier bij wil zetten kunnen jullie ook mee genieten,zo grappig.
Tot de volgende kronkels.

  • 21 Maart 2014 - 17:47

    Ria:

    Hoi Bernadette,
    Super allemaal, weer echt een dag die past bij jou.
    Liefs Rene en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ölüdeniz

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 143166

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: