Toch nog al is het laat. - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Toch nog al is het laat. - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Toch nog al is het laat.

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

20 Maart 2014 | Turkije, Ölüdeniz

Donderdag 20 maart officieel lente.
Heb vandaag..... Durf het haast niet meer te zeggen!!,,,!!!EEN MACHTIG MOOI NATUURGEBIED DOORKRUIST,ppppfffff zo das er uit. Ik probeer te bedenken hoe ik het anders kan formuleren maar wie het weet mag het zeggen.
Heb veel van de oude cultuur gezien zelfs bij Fehthiye het totaal verlaten dorp Thelmessos .wat langs de rand nog wel wordt bewoond door inheemse bevolking maar ook veel buitenlanders die hier in het verleden zijn blijven hangen. Beeldhouwers,sieraden makers,en heel veel wat men noemt kunstenaars.er hangt dan ook een zeer relaxt sfeertje.
Met zijn tienen kijken wat eentje doet.ok zal niet verder gaan,ik lig nu zelf al in een deuk. Je kan er op af studeren.foei Bernadette hoor ik Gerard zeggen leven en laten leven,ja schat ik hoor je.
Zo dat was even een gedachte kronkel er tussen door.
Ben ook op plaatsen geweest vandaag zo onwaarschijnlijk mooi,echt in THE middel of nowhere . Met die prachtige azuurblauwe zee.er stond op een gegeven moment een bord blue lagoon ik kan het snappen.had er wel even willen blijven maar als er geen andere campers zijn?was wel een heel gedoe vandaag om een open camping te vinden,tja belofte maakt schuld.
Zit nu dus weer trouw op een camping ook niet verkeerd.en eerlijk is eerlijk denk dat je lekkerder slaapt als je weet dat de camping waakhond op je let.
Morgen weer een nieuwe dag met het plan naar Saklikent kloof te gaan.
Wie wil moet dit echt even op Google Earth bekijken,Saklikent kloof Turkije.
Prachtige foto's denk dat ik ze zo niet kan maken.
En dan naar Kas ,daar is als het goed is een camping waar ik weer even kan blijven om een wasje te draaien enz.
Ik meld me weer.

  • 21 Maart 2014 - 06:13

    Bianca:

    Even gegoogeld, wat ziet dat er onwaarschijnlijk mooi uit.
    Heel veel geniet plezier, prachtig!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ölüdeniz

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 143194

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: