Marokko - Reisverslag uit Soest, Duitsland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko - Reisverslag uit Soest, Duitsland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

05 December 2016 | Duitsland, Soest

Zo daar was ik weer.
De voorbereidingen om onderhand te vertrekken zijn in volle gang.
Bedoeling is om na de Kerstdagen naar het zuiden te rijden.
Campertje is al weer een eind gereed.
Grote beurt gehad er is nog het een en ander aan moeten gebeuren, ontdekte een vochtplek in een kastje boven mijn bed. Gelukkig hebben wij Broertje lief in de familie ,deze super handige schat heeft de klus toch weer geklaard. En tevens mijn trapje wat weer aardig onstabiel was( eigen schuld paaltje geraakt) helemaal vast gezet.dank je wel broer en schoonzus voor jullie gastvrijheid en hulp.na twee eerdere pogingen, een keer ik Tarifa op de camperplaats gestaan om de oversteek te maken.en een keer een rondreis geboekt ,vlucht en bus die ,door nare omstandigheden bij mijn mede reizigster, geannuleerd moest worden.
Naar Marokko gaan zo was me verteld kon ik echt niet alleen doen. Er lagen zoveel beren op de weg dat ik toch maar geluisterd heb. Ben lid geworden van een kleinschalig clubje die ,met niet te grote groepen reizen aanbied. Waarin vrijheid blijheid hoog in het vaandel staan. En daar ga ik dus in de tweede helft van januari mee naar Marokko.
Ik tref de groep van (zo het er nu uitziet 10 caravans en campers) in zuid Spanje. En nu dus zo een 20 dagen voor vertrek ga ik kijken of ik dit blog weer aan de gang krijg. Na de Turkije reis heb ik hier niets meer mee gedaan vandaar.
Dus bij deze al mijn volgers een hartelijke groet ik hoop dat het lukt met camperend op pad.
Bernadette


  • 24 December 2016 - 16:55

    Gerda:

    Bas & ik gaan je proberen te volgen.
    Wensen je fijne Kerstdagen en een hele mooie reis.
    groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Soest

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 143149

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: