Vroeg weg - Reisverslag uit Starigrad, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Vroeg weg - Reisverslag uit Starigrad, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Vroeg weg

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

22 April 2014 | Kroatië, Starigrad

Dinsdag half acht,
Kom net aan in het NP KRKA.en dat laatste is geen afkorting.
Ik moet wachten tot acht uur want je gaat georganiseerd het park in of lopen mag ook.
Eerst maar eens wat meer info zien te krijgen van het park en hoe ik het geheel het best kan gaan zien. Jullie horen de afloop.

Wat was dit prachtig! En goed aangelegd met houten vlonders .heel goed te doen.
Heb heel wat foto's gemaakt maar had nog wel vijftig watervallen meer kunnen doen.
Heb een foto gemaakt van een bord met oa de wolf die hier voorkomt.
Maar er was ook een bord met slangen zijn er heel wat maar daar doe ik de meeste geen plezier mee.
En eerlijk gezegd hoopte ik er geen voor mijn neus tegen te komen.
Zag paar dagen geleden al een hele grote op de weg liggen had natuurlijk het warme asfalt opgezocht maar ja verkeer he!
De entree kosten voor dit park zijn 90 Kuna ik dacht ongeveer € 13. Ik moet zeggen daar doen ze ook wel wat voor, de paden en omgeving worden belachelijk schoongehouden,ieder klein steentje blaadje enz wordt weggeveegd van de straat.
En jullie zullen aan de foto's zien dat het geluk weer eens met me was.de zon schijnt het is droog! Trouwens met regen zou het onverantwoord zijn veel te glad.

En dan vervolg je je weg over prachtige wegen velden vol met bloemen.
Een prachtige ongerepte natuur.
Dan ineens wordt je zingen en genieten gestopt.je rijdt door dorpen waar de huizen aan puin liggen .kogelgaten in de muren en dan besef je waar je bent.
Even verderop een kruis en heel veel bordjes met namen.
En aan de horizon nog steeds die prachtige natuur.
Mij rest een schietgebed" Heer geef alle zielen de eeuwige rust!dat het eeuwig licht hun deel mag zijn Amen"........ Ik vervolg mijn weg even zonder zingen.

Ben gestopt op een plek weer aan zee en ja weer in een NP.
Moet even alles weer op een rijtje krijgen.
Heb mijn groente onderweg ingeslagen dus ga een potje koken.

Liefs.
Bernadette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Starigrad

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 143218

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: