Vrijdag - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

11 April 2014 | Turkije, Istanbul

Vrijdag en ik ben in. Istanbul .

Paar reisdagen gehad door prachtige natuur.
Eergisteren geslapen in Akcakoca bij camping Tercel die eigenlijk niet meer zo mag heten,het is meer een Hotel en restaurant waar de camping was zijn ze nu twee grote appartement complexen aan het bouwen.
Volgens de eigenaar nodig want de camping bracht niet genoeg op.alle andere campings in de omgeving waren gesloten.
Was wel een weelderig uitzicht ook nog Dolfijn gespot.
Maar ja je stoel neerzetten op een bouwplaats vindt ik toch minder.
Gister geslapen in Agva, Green park camping.
Heel gezellig mooie plek ook aan zee, tot dat je naar toilet of douche moest.
Ok heb ik gelukkig zelf.was echt niet om aan te zien.
Een douche was eigenlijk voor personeel. Ik dorst niet eens naar binnen te stappen.klaar. Vannacht regen dus toen was het voor mij duidelijk.
Op naar Istanbul .
Prima weg , weer gedeeltelijk door de hazelnoot boomgaarden waar ik gister ook al heel lang doorheen gereden was.heerlijke verstilde dorpjes heel lieflijk landschap.
En natuurlijk ook best een geweldig gevoel op naar Constantinobel .toch?
Lieve Mensen ik ga jullie niet alle geschiedenis uit de doeken doen dat is zo makkelijk op te sporen op internet.
Ik sta op een prima camperplaats aan de Bosporus verder geen voorzieningen natuurlijk,toilet kan wel geleegd worden dus dat is wel fijn.
Maar het is toppie dicht bij De Haga Sophia en trouwens dicht bij de gehele oude binnenstad.
Met al zijn bijzonderheden .
Heb vanmorgen bij aankomst al direct mijn biezen gepakt en ben de Haga gaan zien. En het Mozaïek Museum.en van middag na het vrijdag middag gebed mocht ik doorlopen de Blauwe Moskee in. Werkelijk fantastisch .
Morgen staat er weer een heel rijtje wensen op mijn lijst.
Ik heb de foto's die ik gemaakt heb al op het album gezet en hoop dat Sylvester ze weer door wil sluizen naar deze site.Als hij tijd heeft.
Nog even dit Istanbul is echt een behoorlijk grote stad ik heb 35 km in de stad gereden om bij deze camperplaats te komen.
Maar ook een stad met een heel fijne uitstraling ,zo komt het tenminste op mij over .
En nog even voor de camperende volgers de coordinaten van deze plaats.
N 41.00178. E 28.97741. En heel gezellig want er staan op dit moment al 7 campers.uit meerdere landen.

Ik ga naar de overkant om te eten dan kan ik dit doorsturen.

Liefs en tot de volgende keer.

Bernadette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 143206

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: