Vrijdag - Reisverslag uit Kavála, Griekenland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Kavála, Griekenland van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

07 Maart 2014 | Griekenland, Kavála

Vrijdag 7 Maart.

Gister een heerlijk dagje gewoon van alles wat gehad.
Prachtig weer ,wasje kon prima drogen,lekker buiten koffie gedronken.
Toen toch maar een eindje wandelen dat eindje werd al met al meer dan drie uur.ook in het dorp geweest gewoon gezellig.
Grieken en dan met name de vrouwen willen best graag weten wat zo een vreemde eend in hun dorp doet waar je vandaan komt en heel belangrijk,of je wel kinderen hebt die voor je zorgen kunnen.lachen.ja die heb ik zes nog wel.en dan ook nog 7 kleintjes die het leven leuk houden.en twee die er wel heel erg na bij horen.En jullie allen natuurlijk mijn volgers.maar die kinderen!
Ja die zorgen best wel,foto's bij verslagen plakken.even mee kijken op face time als ik weer een ander plekje héb.precies bij houden waar ik rondhang (als er wifi is natuurlijk )en gelijk leuk even een beeld van ik denk Google Earth doorsturen,kijk hier ben je.bankzaken regelen als ik zo als laats ,een tientje te kort kwam om een camping te betalen en het pin apparaat het af laat weten. En de bank bleek achteraf zo een anderhalf uur verderop zit.Ze regelen van alles waar ik gewoon weinig van snap( het computer gebeuren staat op 1 natuurlijk).
Ook dit wil ik jullie niet onthouden.
Ik stond gister tanden te poetsen buiten bij een wastafel( winter hè dus op campings zijn de grote gebouwen nog dicht ) stond er een mevrouw achter me te wachten bleek een Nederlandse.Was al een maand of 9 aan het reizen met haar vriend.Ze hadden beiden een jaar vrij genomen om te reizen grote heeeeel oude vrachtwagen gekocht omgebouwd tot camper.Echt geweldig met een kleine ladder naar binnen.
Ze kwam later bij me in de camper had wat coordinaten voor me ,van campings in Turkije.
We hebben lang zitten praten.ze waren ik denk het hele midden oosten maar ook Afrika doorgeweest nu na Turkije zo een beetje de zelfde route terug naar Nederland als die ik van plan ben.
Dus kon ik haar ook weer aan wat plekken helpen waar ik de coordinaten van had op geschreven.rond de 40 geen kinderen en gedacht het is nu of nooit,ze hadden het geweldig gehad waren ook in Egypte Jordanië en Israël geweest,dus we hadden best wel wat te delen voor mij is dat natuurlijk ook nog geen jaar geleden.prachtig dat soort avonturiers tegen te komen.

En ja , dan vandaag een reisdag met heel veel contrast.Hoosbuien,maar ook weer de zon.
Hele saaie stukken voor al dat gebied rond Thessaloniki,en toch ook ligt daar die beroemde Olympus berg met al zijn mythen en legenden,maar het plensde dus het was behoorlijk grijs(toch een pietsie mythisch misschien ?maar ook weer schitterde stukken.ik ben op een gegeven moment na Thessaloniki strak naar de kust gereden kijk en dan wordt het leuk,dorpjes haventjes maar ook rechts zee links prachtige bergen mooie rotsen watervalletjes en vooral heel veel
Bloeiende bomen en sinaasappels en citroenen die natuurlijk heel erg rijp zijn.
Overal tig bijen kasten die kom ik dus al de hele weg van af de boot tegen echt honderden,zonder bloemetjes en bijtjes geen olijfjes moet je maar denken,want daar zijn ze echt voor bedoeld en dat geeft natuurlijk ook heel veel honing.

En zo zit ik nu op camping Batis zo een 4 km voor Kavala.voor degene die dat leuk vinden er is hier een web site www.batis-sa.gr
Ziet er geweldig uit maar ik ben op dit moment wel de enige gast,en er werd me verzekerd real save Lady !ze hebben continu camera bewaking.!? Ok.en de camping hond en kat zijn er ook nog.die kwamen al gelijk aangehold voor een hapje.gezellig.
De omgeving is prachtig mooi strand hoop op mooi weer morgen dan lekker wandelen.
Liefs voor allen fijn weekend.
Bernadette .

  • 07 Maart 2014 - 18:54

    Sylvester:

    Ja mam techniek is niet jou vriend, aangezien je nu hebt aangegeven dat je nu in Kavala Finland zit zal ik dat nog wel even aanpassen :-)

  • 07 Maart 2014 - 21:50

    Tonny:

    Hoezo de techniek niet je ma's vriend? Het is toch een klein bijdehandje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kavála

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 143198

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: