Vertrokken - Fiss - Reisverslag uit Prutz, Oostenrijk van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Vertrokken - Fiss - Reisverslag uit Prutz, Oostenrijk van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Vertrokken - Fiss

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

24 Februari 2014 | Oostenrijk, Prutz

-- nogmaals i.v.m. per ongeluk verwijderen --

Vanmorgen op de voor mij heeeel nette tijd van 9 uur vertrokken.
Ja jongens een klein wondertje,niet om rond vieren of zoiets,goed hè .
Een prachtige reisdag gehad.tot aan de Fernpas crouse controle kunnen rijden.
Wel heel zielig voor alle vakantie gangers die terug kwamen ellenlange files.
Op meerdere plaatsen.de langste twee voor Frankfurt en Wursburg.
En ben nu op een camping in de buurt van skigebied Fiss.
Ben met regen vertrokken maar het weer werd steeds beter,bij Ulm een strak blauwe lucht.
En nu in Oostenrijk en sterrenhemel zo prachtig, dat beloofd wat voor morgen.
Ik ga nog even het een en ander uitzoeken wathet skien betreft,we zien wel wat de dag van morgen brengt.
Tot dan.
Geweldige dag gehad,heerlijk geskied een super gebied en stralend weer.
Nu wel een beetje pap in de benen maar ja je moet er iets voor over hebben toch.
Ski bus stopt op de camping is dat niet geweldig.zo jullie zijn op de hoogte als er mooie of bijzondere dingen zijn meld ik me weer.Voor mij is altijd alles bijzonder maar ja ik zal trachten jullie niet te vervelen met al mijn aaaaahhhhs en ooohhhs.(aardig van mij hé Tonny je moet nog maar afwachten of het me lukt)
Voor nu tot het volgende hopelijk beetje leuk verslag,ti's voor mij ook nieuw dit te doen.
Liefs voor jullie.Bernadette.

  • 25 Februari 2014 - 10:55

    Tonny:

    Bernadette ik vind je een kei om deze geweldige reis in je eentje te maken. Chapeau en dikke kus Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Prutz

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 743
Totaal aantal bezoekers 143218

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: