Marokko reis 2017 - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Marokko reis 2017 - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Marokko reis 2017

Door: Camperendoppad

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

01 Februari 2017 | Marokko, Essaouira

Lieve luitjes.
Prachtige rit gehad hierheen.
Was al om rond 12 uur op de camping.
Voor Marokkaanse begrippen een top camping.
Camping le Calme wie het op wil zoeken.
Helaas en dat wist ik niet ben ik gister een paar keer mee mogen rijden.
Maar dat koppel had griep.
Jullie voelen hem al aankomen ik heb dat doodleuk overgenomen.
De koude rillimgen vliegen me over mijn lijf en dat terwijl het hier banmiddag hoogzomer was.
Zwembad van de camping is open zegt genoeg.
Ik zit hier met de deur open want het is nog steeds warm buiten,met mijn vachtdekentje op de stoel.
Hoop dat ik snel opknap.Gelukkig blijven we hier 4 nachten.
Voordat we op de woestijn aangaan.
Dus dat geeft een rustig gevoel.
Lang leve de paracetamol.en de citroen thee,knackebrood, en een fijn bedje.
Komt goed alleen valt er even niet veel te vertellen.buiten dat de omgeving adembenemend mooi is er schilpadden en pauwen rondlopen op de camping.
Of ik nog in Essaouira kom???? Jullie horen het als ik weer bovenjan ben.
Xxxxx

  • 01 Februari 2017 - 19:08

    Bianca :

    Wat balen dat je ziek bent!!!!
    Hopenlijk knap je snel op xx

  • 01 Februari 2017 - 19:59

    Tonny:

    Wat vervelend nou, neem je rust en beterschap Tonny

  • 01 Februari 2017 - 20:45

    Beppie :

    Hallo bernadette
    Je had zondag een leuk verslag geschreven nog bedankt ik lees het graag
    Vandaag had je een drukke dag om alles te regelen
    Ik lees dat je ziek bent lekker in bed en even bijkomen
    Beterschap en gouw beter worden
    Groetjes Evert en Beppie

  • 01 Februari 2017 - 20:50

    Gerda:

    Dat is zeker balen ziek het maar goed uit en beterschap
    groetjes , Gerda

  • 01 Februari 2017 - 22:17

    Sharon En Nick:

    Beterschap tante! Misschien hebben die marokanen wel een wondermiddeltje voor je:) xx

  • 02 Februari 2017 - 23:50

    Ria En Rene:

    Kl❣te dat je ziek bent. Hopen dat je snel opknapt. Jou kennende moet dat lukken
    Beterschap liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 143164

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: