2ePaasdag - Reisverslag uit Šibenik, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu 2ePaasdag - Reisverslag uit Šibenik, Kroatië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

2ePaasdag

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

21 April 2014 | Kroatië, Šibenik

2ePaasdag.

Het giet weer pijpenstelen ,zit in de camper te wachten tot het wat droger wordt want om de hele dag drijfnat te blijven heb ik geen zin in.
Als de bui over is haal ik mijn blokken en stroom kabel naar binnen en dan kan ik vertrekken opSplit aan.
Heb gister een eind gewandeld in deze prachtige omgeving.
Er is een hele mooie pas die je kunt lopen tot aan de veerboot naar het eiland Hvar,wat hier voor de kust ligt.
Schitterende natuur jammer dat het weer even niet mee werkt.

Onderweg kwam ik het beeldige dorp Omis tegen.
Met zijn zijn prachtige smalle steegjes en een heerlijke rivier die door een Canyon loopt.met jawel machtige wandelroutes erlangs.
Heb twee uurtjes gelopen werkelijk heerlijk .
Er zijn wat foto's hoop dat jullie ze kunnen zien en ik kwam ook nog een klimmer tegen,heb stiekem ook maar even op de plaat gezet.
Het weer is nog steeds onstuimig dus rij toch maar door naar Split.

Split ja gewoon een heel grote stad ,maar wel met een heel gaaf stadion zal wel beroemd zijn zonder dat ik het weet,zo ziet het er wel uit zo vlak tegen de zee aan in de wijk met de grappige naam Marjan.
Nu ben ik op weg langs de kust naar Sibernik want ik wil daar land inwaarts even het Nationaal park KRKA gaan bekijken.
Was wel vreemd zag een aankondiging langs de weg NP nog 40 km.
Ik heb het gevoel al dagen door een NP te rijden lopen en in te zijn.
Kan me niet indenken dat het nog mooier wordt.

Zo ik ga een plaatsje met wifi opspeuren want vannacht sta ik gewoon hier in een heel klein plaatsje op een parkeerplaats aan zee.
Heb gevraagd of het mocht en het was prima. Zal b
Nog even een foto maken kunnen jullie zien dat het geen verkeerd plekje is.


Liefs voor jullie en o ja het is al zeker een uurtje droog en zonnig.
Bernadette .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Šibenik

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 143142

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: