maandag 31 maart - Reisverslag uit Anamur, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu maandag 31 maart - Reisverslag uit Anamur, Turkije van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

maandag 31 maart

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

31 Maart 2014 | Turkije, Anamur

Zo vanmorgen vertrokken naar Cappadocië.

Gister met de verkiezingen bij mijn weten alles toch nog rustig verlopen.
Het gekkenhuis wat het van te voren was ,heb ik niet veel meer van gezien.

Van zaterdag op zondag een heel heftige storm over ons heen gehad.
Gelukkig is alles heel gebleven de camper stond te schudden zo heftig.
Nou heb ik al eerder stormen gehad o.a. In de Pyreneeën ,stond toen boven op een col van de Tour de France ik dacht de Aspet ,die storm overviel me toen plotseling in de nacht ,dus in het aardedonker kan je dan ook niet zo maar vertrekken.
Dus ik weet hoe het voelt en heb me dan ook geen zorgen gemaakt.
Er was gister heel veel schade aan kassen en gewassen heb ik gezien.
Op de camping was alles uitgevallen internet stroom.

Dus heb maar besloten te gaan rijden moet niet veel steden door dus geen enkel probleem gehad. Ze mogen de schitterende weg die de D400 is voor mij toevoegen aan mooiste kust wegen. Zou naast rail away en England by air een geweldig programma opleveren denk ik.
Vannacht heerlijk geslapen in de buurt van Erdemli.

Ga straks naar het postkantoor om een vignet voor de tolweg te halen. Als je daar op komt en je hebt niet betaald wacht je een flinke boete. Zometeen naar Mersin en daar resoluut van de kust weg ,aaaahhhggg erg hè ?

Nee hoor want er staat me denk ik nog zoveel moois te wachten.
Eerst de plaats Tarsus waar de Apostel Paulus geboren is. En zo verder naar het binnenland maar daarover in een volgend verslag.
Jammer genoeg moet ik een paar heelbijzondere plaatsen en musea die verder oost liggen vergeten .Door de onrust in Syrie is het niet mogelijk die te bezoeken.

Tot…wifi. want tot nu toe is dat steeds toch wel heel makkelijk te vinden geweest.maar afwachten hoe het verder is.
Bernadette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Anamur

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 143143

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: