Verslag twee - Reisverslag uit Rimini, Italië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu Verslag twee - Reisverslag uit Rimini, Italië van Bernadette Roest - WaarBenJij.nu

Verslag twee

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

25 Februari 2014 | Italië, Rimini

Reisverslag 2
Een schitterende trip gemaakt door de Tiroler Alpen en dan met name zuid Tirol.
De skigebieden zien er geweldig uit,de dalen hebben geen spoortje sneeuw meer.
Bij ons in NL was de winter ....voorjaar en herfst ,ja het is zoals het is toch.
Ze klagen hier ook dat het te warm is dat het niet klopt toch hebben de ondernemers in de reis en vrije tijds branche nog niet te klagen denk ik.
De campings zitten behoorlijk vol,ook de straten in de dorpen zijn overspoelt met mensen en kinderen.
Ik dacht notabene dat het de week ervoor wel heel druk geweest zou zijn(was het ook lange wacht tijden bij de liften begreep ik)maar het was dus nog steeds druk.
Maar eenmaal op pad werd het steeds rustiger en warmer.
Heb in de buurt van Verona 19.2 o op de meter gezien.
In de buurt van Innsbruck kom je langs Axams met zijn olympisch ski gebied,Axammer lydzum,mooie herinneringen aan heel wat gouden uurtjes met ons gezin daar beleefd en het lag zo prachtig in de zon te stralen.
En dan ook ,!wat blijft die Brennerpas toch een feest om te rijden de prachtige uitzichten en af en toe een spoortje zicht op de Dolomieten met zijn zalmkleurige pieken.
De pas naar val Gardena was trouwens afgesloten daar lag dus nog wel te veel sneeuw.Was jammer want het plan was om naar Slass Dacia te gaan en daar in dat ook wonderschone gebied nog een dag te skieeen en te wandelen.
Ik zeg dan altijd !"zal wel een doel hebben."
En nu sta ik dus op een camperplaats in Cerea een klein plaatsje voorbij Verona,even geen kachel nodig en wat de dag van morgen brengt ??jullie horen het.en nu hopen dat jullie dit geen twee maal krijgen.want het was zomaar weg!ik merk het wel aan de reacties.nu vanaf een bankje aan de haven van Rimini even de rest.prima reis dag gehad .En na aankomst hier eerst maar eens een heerlijke strandwandeling gemaakt,genieten en nog zo lekker rustig.ik heb een fijne camper plaats met stroom en gebruik van douche en toilet in het haven gebouw.Ik wacht de weerberichten af want zuidelijker zou het regenen vlg het RTL 4 weerbericht gister.Nou is dat echt geen straf want hier kan ik wel even lekker rond slenteren.lieve mensen ik groet jullie om mijn hapje te gaan koken.liefs en tot het volgende typsel van deze padvinder.liefs.

  • 26 Februari 2014 - 16:55

    Bernadette Roest:

    Live allemaal ik zie onder die verslagen staan !geef Bernadette met een belletje! Maar dat is reclame jullie snappen dat het geen zin heeft mij te bellen.grx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rimini

Voorjaar 2014

Op pad met de camper

Recente Reisverslagen:

28 December 2016

Oppad naar Marokko

27 December 2016

Oppad naar Marokko

05 December 2016

Marokko

10 Februari 2015

anuleren

09 Februari 2015

op pad naar Marokko
Bernadette

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 143152

Voorgaande reizen:

26 December 2017 - 31 Maart 2017

Marokko 2017

24 Februari 2014 - 14 Juni 2014

Voorjaar 2014

Landen bezocht: